Travesía k1-Cubelas

Comeza: 7 Abril
Finaliza: 8 Abril

A sección de espeleoloxía organiza unha actividade nas Cavidades K1 e Cubelas.
Dificultade media-baixa. As dificultades da cavidade radican nunha chimenea trepable de 10 metros e nun pozo de 18 metros. …

A sección de espeleoloxía organiza unha actividade nas Cavidades K1 e Cubelas.
Ao finalizar a actividade o domingo, regresarase a Ourense pola tarde, entre as 19:00 e as 20:00.

A pernocta será no refuxio da FGE preto da cavidade.

Inscripción: Data límite para a inscripción:

• Sábado 31 de marzo

Importante: Se te inscribes por correo solicitase informar de se estás disposto/a a levar vehículo propio, prazas e cidade de saída, así como se se precisa material.

Saída(lugar, hora…): Enfronte da cafetería Lux, na zona do edificio politécnico do Campus de Ourense ás 08:00 horas osábado. Dende ahí organizaranse os vehículos para saír cara o comezo da actividade.

Desprazamento: O desprazamento realizarase en coches particulares.

Requisitos: Coñecementos de iniciación en espeloloxía (curso de iniciación á espeleoloxía).

Material recomendado: mono exterior, botas, casco con iluminacion, luvas, roupa termica, manta termica, equipo de progresion vertical, comida e auga para a actividade, baterias de reposto, roupa para cambiarse.

Os que desexen pernoctar no refuxio tamén saco de durmir, esterilla e comida. O refuxio dispon de cociña completamente equipada e duchas con auga quente.