Travesía Macizo do Xurés – Gerês

Data: 23 Setembro

Travesía do Macizo do Xurés coa ascensión ao Pico da Nevosa (1546m).

Hai posibilidade de transporte colectivo en función do número de participantes.

Data límite para a inscripción:

• Martes 18 de setembro mediante o correo [email protected]
  • Mércores 19 de setembro no local do club ou por teléfono en horario de apertura

Importante: Se te inscribes por correo solicitase informar de se estás disposto/a a levar vehículo propio, prazas e cidade de saída, así como se se precisa material.

Información útil

Comezo(lugar, hora…): Ás 08:30 nas escaleiras do edificio politécnico do campus. Ver detalle.

Desprazamento: O desprazamento realizarase en coches particulares ou en transporte colectivo (ainda por definir).

Material recomendado: Roupa e calzado axeitado, gafas de sol, manta térmica, frontal, comida e auga.

Travesía Macizo do Xurés

• horario6h’
  • desnivel de subida1000 m
  • desnivel de baixada800
  • distancia horizontal20 km
  • tipo de percorridoCircular
  • severidade do medio natural2
  • orientacion no itinerario2
  • dificultade no desprazamento2
  • cantidade de esforzo necesario3

Condicións en Tres estacións, tempos estimados segundo criterio MIDE, sen paradas.

Calculado sobre datos de 2017.

Sairemos da Ermita da Virxe do Xurés para ascender o Pico da Nevosa e algún outro cumio cercano, despois descenderemos polo Val glaciar do rio Homen cara portela do Homen.

O presente percorrido é unha proposta dun socio ou socia á cal se suman todos aqueles socios e socias que desexen realizalo, baixo a propia responsabilidade de cada un/unha dos/das participantes, sendo imprescindible dispoñer de seguro individual de accidentes. O club tan so facilita a organización do desprazamento e a difusión da actividade. Polo tanto non existe guía de montaña a cargo da actividade, nin se percibe cantidade algunha por tal concepto.