Travesía por Ubiña

Comeza: 7 Outubro
Finaliza: 8 Outubro

A actividade é unha preciosa circular. Comeza subindo desde Buedia a Portos de Agüería, unha das zonas máis frondosas e bonitas de Ubiña, pasando xunto aos paredones do Pachon e Ranchón que desde aquí móstranse espectaculares.
Ademais, o segundo día coróanse 5 picos de máis de 2000 metros, cunha vista pouco habitual da vertente norte do macizo. A actividade culmina cun espectacular faial, que con sorte empezará a ter aspecto outonal.…

Data límite para anotarse
Mércores 4 de outubro
Lugar xeral
Macizo de Ubiña
Pernocta
Vivac
Medios de transporte
Medios propios (vehículo particular)

Apúntate en [email protected] ou no local do club.

Lugar e hora de quedada: O sábado ás 08:00 horas enfronte ao Pavillón de deportes, ou ás 11:30 horas no Puerto Ventana.

Auga:

– A fonte de inicio de ruta está seca, polo que teremos que chegar ao punto de partida coa cantimplora chea. Hai unha fonte en Puerto Ventana con auga, así que podedes encher ahí. Só é preciso cargar auga para subir ata puertos de agüería (unhas 3 horas).
– Pouco antes do vivac hai unha fonte (a 10 minutos da senda), que nos colle de camiño se decidimos subir o Peña Rueda. Aquí colleremos auga para o vivac e para o segundo día. Tédeo en conta para levar recipientes, se tedes que volver coller auga despois do vivac, tedes unha media hora.

Información de pernocta: Realizarase un vivac pola zona de puertos de aguería.

Material recomendado: Botas e roupa axeitada, Frontal, Manta térmica, Saco de durmir, Esterilla, Gafas de sol , auga, comida

O segundo día faremos todo o desnivel coa mochila, pois os cumios enlázanse uns cos outros. IMPORTANTE QUE NON CARGUEDES DE MÁIS AS MOCHILAS, SEDE PRUDENTES….

Sábado. De Ricabo Puertos de Agüería.

Ricabo a Puertos de Agüería

• horario3
  • desnivel de subida900 m
  • desnivel de baixada100 m
  • distancia horizontal7 km
  • tipo de percorridoCircular
  • severidade do medio natural3
  • orientacion no itinerario3
  • dificultade no desprazamento3
  • cantidade de esforzo necesario2

Condicións en Tres estacións, tempos estimados segundo criterio MIDE, sen paradas.

Calculado sobre datos de 2016.

Comezaremos a actividade na aldea de Ricabo, lugar dende o que tomando dirección sur polo Monte Runeiro chegaremos ata a zona de vivac (Puertos de Agüería).
Como extra, e se algúen se anima poderase realizar a ascensión ao Peña Rueda.

Non se prevén pasos de escalada nin rápeles na actividade.

Domingo. Puertos de Aguería a Ricabo.

Puertos de Aguería a Ricabo.

• horario9
  • desnivel de subida1000 m
  • desnivel de baixada1700 m
  • distancia horizontal13 km
  • tipo de percorridoCircular
  • severidade do medio natural4
  • orientacion no itinerario4
  • dificultade no desprazamento3
  • cantidade de esforzo necesario4

Calculado sobre datos de 2016.

Dende os Puertos de Agüería subiremos polo Canalon Bajero collendo a cordal no pico La Cigacha, dende aquí, e seguindo polo cordal realizaranse os picos El Pachon, El Ranchon y Huertos del Diablo Sur y Norte descendendo pola Vega de Socellares ata un precioso faial para proseguir por un impresionante desfiladeiro, o val de La Foix, ata atoparnos de novo onde tiñamos estacionados os coches.

Non se prevén pasos de escalada nin rápeles na actividade.