Espeleoloxía alpina no Melluque (Babia) – 18-19 marzo (aprazada)

Comeza: 18 Marzo
Finaliza: 19 Marzo
Categorías: ,

A cova de Melluque é unha pequena pero interesante cavidade que podemos explorar a pé. Para chegar alí faremos un pequeno percorrido pola montaña con vistas panorámicas espectaculares, moi axeitado para familiarizarnos coa progresión mixta en terreos nevados e o uso extensivo de bastóns e raquetas, se as condicións o permiten.…

• O prazo de inscipción online a esta actividade xa finalizou.
  • Ata o Mércores 15 de Marzo podes inscribirte no local do club ou por teléfono en horario de apertura

Descripción

Trátase dunha actividade mixta de montaña-espeleo  que recolle a esencia clásica da espeleoloxía de montaña, na comarca de Babia.

Partindo do porto de Ventana, no límite con Asturias, e con vistas panorámicas dalgúns dos cumes máis significativos da zona de Ubiña, as rutas propostas para sábado e domingo, cun gran ambiente alpino, ofrecen un rico contexto histórico, xeolóxico, e etnográfico cos que decorar a actividade.

• Datos orientativos ida:
    • Distancia aproximada: 3-4 kilometros
    • Desnivel: 250 metros

Información útil

• Comezo (lugar, hora…): aparcamento de porto Ventana, Sábado 18 ás 11 horas.
  • Transporte: Coches compartidos.
  • Material recomendado: equipamento persoal para a marcha invernal de neve-mixto (mochila, roupa e protección adecuadas, comida e bebida), bastóns, raquetas de neve, etc.. casco e frontal. O material pódese solicitar no Clube.
  • Pernocta: na zona hai unha variedade de aloxamentos (San Emiliano, refuxio de Torrebarrio, etc.) para aqueles que desexen quedarse ata o domingo e continuar as súas excursións pola zona.
DIA 1
Descripción da actividade a realizar
Aproximación y exploracion cueva del Melluque con raquetas/mixto, desde Puerto Ven-
tana. Distancia 3-4 km, desnivel 250 m.
DIA 2
Descrición dá actividade a realizar
Percorrido con raquetas polo roteiro do Cuervo desde Porto Xanela. Opcional travesía/ascension do Ferreirua. distancia ida 3,5 km. desnivel 300-400 m.

Requisitos para participar:

Ser socio/socia do clube e estar en posesión de licencia federativa vixente para esta actividade

Prezo:

A actividade é gratuíta.

Prazas limitadas (Requirirase un mínimo de 5 participantes para que a actividade se leve a cabo)

A inscrición non será válida se no momento de facela non se cumpren os requisitos de soci@ e federad@