VI Maratón de escalada “Canón do Sil”

Actividade Navegación

Data: 8 Setembro

Sexta edición do maratón de escalada do Canón do Sil.

O VI Maratón de Escalada do Canon do Sil, trátase de escalar por cordadas o máximo número de vías na escola de escalada do Canón do Sil en 12 horas o día 8 de setembro de 2017. Cada vía ten a súa propia puntuación en fucion da súa dificultade, lonxitude, etc. Gañará a cordada que consiga o maior número de puntos.

Mais información próximamente.

O presente percorrido é unha proposta dun socio ou socia á cal se suman todos aqueles socios e socias que desexen realizalo, baixo a propia responsabilidade de cada un/unha dos/das participantes, sendo imprescindible dispoñer de seguro individual de accidentes. O club tan so facilita a organización do desprazamento e a difusión da actividade. Polo tanto non existe guía de montaña a cargo da actividade, nin se percibe cantidade algunha por tal concepto.