Vivac en Montealegre

Comeza: 18 Xuño
Finaliza: 19 Xuño
Categorías: ,

Esta finde se non sabes que facer ou non queres ir moi lonxe te proñemos facer unha quedada de vivac preto de Ourense, concretamente en Montealegre, a parte de durmir vendo o ceo farase manexo de bruxula, visionado de estrelas etc., non hai un plan definido polo cal irase decidindo pola marcha sempre qu eas condicions climatoloxicas o permitan.

Se estas interesado en participar inscribete en [email protected]

Para mas informacion escriba a [email protected]

Non se prevén pasos de escalada nin rápeles na actividade.

Requisitos para participar: Ter ganas de pasar unha noite vendo as estrelas.

Material obrigatorio: Botas e roupa axeitada, Frontal, Manta térmica, Saco de durmir, Esterilla, .
Todo o material debe de estar en boas condicións e homologado para a actividade.

Apúntate en [email protected]

Data límite para anotarse: 17 de xuño

Lugar: Montealegre

Transporte: Medios propios (vehículo particular)

Tipo de actividade *: Ida e volta

Horario *: Todo el dia

Severidade do medio (entre 1 e 5) *: 1 – O medio non está exento de riscos

Dificultade do itinerario (entre 1 e 5) *: 2
*Información basada no criterio MIDE. Obter mais información.