Xornada de coñecemento do barranquismo

Data: 21 Abril
Categorías: ,

Xornada orientada ao coñecemento do barranquismo no Río Cerves Superior pensada para persoas que queiran probar esta disciplina sen ter experiencia previa.

O tramo do Cerves Superior é un dos barrancos mais repetidos de Galicia, debido á principalmente á beleza das súas formacións e a cantidade de recursos que ten para desfrutar dun descenso divertido e sen complicacións. Durante o percorrido podense realizar varios saltos a pozas cristalinas con alturas dende os 2 aos 8 metros. Tamén hai dúas cascadas de 10 e 25 metros e algunha que outra sorpresa.

A actividade será de media xornada, 4 horas en total.

• Mínimo 14 anos.
  • Saber nadar, non ter pánico ás alturas e poder camiñar por terreo esvaradizo durante 5 horas.

MATERIAL PRECISO

• Bañador e calzado que poida mollarse.
  • Toalla

A ACTIVIDADE INCLUE

• Traxe de neopreno, escarpines, casco e arnés
  • Guía Oficial de Barranquismo – Técnico Deportivo Nivel 2 de Barranquismo