Xornada de rápel

Data: 5 Maio
Categorías: ,

Activdad de práctica e coñecemento da técnica de rápel para uso nas nosas ascensións e/ou descensos no que pode facer falla o uso desta técnica.…

Activdad de práctica e coñecemento da técnica de rápel para uso nas nosas ascensións e/ou descensos no que pode facer falla o uso desta técnica,.

Realizararase unha breve explicación das diferentes técnicas de rápel, distinto material a usar, e prácticarase a técnica de rapel realizando varios descensos.
Actividade ideal se precisas prácticar, recordar ou coñecer estas técnicas.
Esta actividade realizarase na escola de Escalada do Canón do Sil.

Data límite para a inscripción:

• Martes 1 de maio mediante o correo [email protected]
  • Mércores 2 de maio no local do club ou por teléfono en horario de apertura

Importante: Se te inscribes por correo solicitase informar de se estás disposto/a a levar vehículo propio, prazas e cidade de saída, así como se se precisa material.

Información útil

Comezo(lugar, hora…): Ás 16:00 horas enfronte das escaleiras do edificio politécnico do Campus de Ourense.

Desprazamento: O desprazamento realizarase en coches particulares.

Material : Arnés, casco, descendedor tipo cesta, cabo de ancoraxe, cordino para nudo autoblocante(150cm de cordino de 7 mm), 3 mosquetóns de seguro (1 mosquetón HMS polo menos).

Se tes mais material de escalada traeo e veremos entre todos como podemos usalo para a técnica de rápel, grirgri, cinch, etc.