Buscar Actividades

Navegación entre vistas de Eventos

Próximas Actividades

Subscríbete ás actualizacións do calendario do club

Actividades Lista de Navigation

Febreiro 2018

Semana Branca

18 Febreiro - 24 Febreiro

Entre o 18 e o 24 de febreiro de 2018 propoñemos unha semana de esquí na Estación de esquí de Cerler (Pirineo Aragonés).

Sendeirismo en sistelo

24 Febreiro

Nesta actividade disfrutaremos da zona do Alto Vez. Pasaremos polo denominado "Pequeno Tibet" e as diferentes brandas que salpican esta serra.

Marzo 2018

Espeleoloxia en Cueva Cortinas

3 Marzo - 4 Marzo

Cova no pobo de Las Herrerías - Concello de Vega de Valcarce (León). A uns 40 minutos do refuxio, cunha aproximación a boca duns 15 minutos.

Marcha pola muller

10 Marzo

Como xa ven sendo habitual non últimos anos, algunha das Meigas Montañeiras, socias do club encárganse de organizar a actividade para celebrar o Día Internacional da muller, este ano as encargadas son Mar e Marga. Ademais, todos aqueles interesados poderan pernoctar no Refuxio do club en Manzaneda a noite do sábado. Inscripción: Data

Curso de orientación

11 Marzo

Contar cuns mínimos coñecementos de orientación capacítannos para poder desprazarnos con seguridade e eficacia no medio natural, ainda que contamos con avanzada tecnoloxía para este fin actualmente, non podemos esquecernos dos métodos tradicionais que en numerosas ocasións seránnos de utilidade. Para calquera montañeiro, escalador, alpinista, sendeirista,... debería ser unha parte fundamental da súa formación.

Montaña

17 Marzo - 18 Marzo