24 Decembro, 2021

Aberto o prazo para federarse 2022

Dende hoxe, xa pode tramitarse a licenza federativa da Federación Galega de Montaña (FGM) e da Federación Galega de Espeleoloxía (FGE) para o vindeiro 2022.

Este ano o procedemento para federarse será o mesmo que o ano pasado. As licenzas poderán tramitarse:

Lembra que é imprescindible ser socio do club para tramitar a licenza. Podes facerte socio por un só trimestre.

O pago da mesma  seguirá realizádose por transferencia bancaria ou ingreso bancario.

Xa a tramites por internet, ou no local do club, pedimosche que nos facilites o traballo e traigas xa o xustificante de ingreso pola licenza solicitada.

Haberá que facer unha solicitude de licenza por socio, ainda que o ingreso bancario poderá facerse por varias licenzas sempre que no concepto se contemple o nome de TODOS os socios solicitantes das licenzas.

Prezos das licenzas da FGM 2022

2022 Prezos licenzas FGE

PROCEDEMENTO PARA FEDERARSE

1. Ser socio do club con todas as cotas ao día.
  2. Elixir o tipo de licenza que desexas e si precisas algún dos suplementos que coma en anos anteriores se págan por separado.
  3. Abonar na conta do club (por ingreso ou transferencia) o importe da licenza escollida e suplemento se é o caso indicando como concepto Licenza de … (Nome e apelidos do solicitante). IBAN: ES06 0019 0448 4840 1002 8285 (Deutsche Bank).
  4. Cumplimentar o formulario de solicitude ou pasarse polo local do club.

Lembra que durante o ano poderás ampliala pero ten un custo de tramitación de 3€ máis a diferenza entre a licenza actual e a nova desexada.

Ligazón ao formulario de solicitude

Aquí poderás consultar máis  detalles das licenzas https://www.clubalpinoourensan.es/sobre/federarse/

Os Federados de modalidades infantís e xuvenís, que no momento que acrediten ter un Pai ou unha Nai federados, obterán un desconto do 50% no precio do seguro, e decir, pagarán as Licencias co prezo fixado no cadro de prezos axunto pola súa totalidade, e unha vez acrediten ter o pai ou a nai federado no ano 2022,  abonaránselle as cantidades correspondentes según o tipo de Licenza.