14 Novembro, 2009

BTT-MONTALEGRE 2010-CAMPIONATO DO MUNDO DE ORIENTACIÓN EN BTT (ABSOLUTO, JUNIOR,OPEN)

Ola, o vindeiro mes de Xullo celebrarase este evento con sé na localidade portuguesa de Montalegre. A 40 MINUTOS DE OURENSE.Todo un luxo aí ao noso carón. IRREPETIBLE!!

Haberá clases abertas e a competición durará do dia 9 ao 19 deste mes. Podese ir só a un proba un día se se quere. A idea sería facer un equipo con xente do clube para participar na categoria OPEN o máximo número de días posibeis.

A nivel de orientación son probas moi accesibeis porque discurren por camiños ciclabeis ao 100%. Hai distancias cortas, medias e longas.

ENLACE Á PÁXINA DO CAMPIONATO MÁIS ABAIXO:

Un saúdo!

Xan

Deixa unha resposta

O teu enderezo electrónico non se publicará Os campos obrigatorios están marcados con *

Acepto a política de protección de datos personais