1 Outubro, 2008

BTT – San Mamede

BTT San Mamede

05-10-08
Despois de sufrir na pasada actividade de btt polo Macizo de Trevinca toca ahora unha actividade un tanto mais pausada na Serra de San Mamede, por un percorrido que parte de Arnuide percorreremos a serra a media ladeira por pistas ben definidas e desniveis progresivos sen grandes atrancos que precisen forzar o “golpe de riñón”.
OS DATOS
Data: 05.10.08
Hora: 09:00 horas dende o local social
Dificultade: Media
Material: Roupa axeitada e de abrigo, bebida e repostos para a bicicleta.
Mais información no local social o venres 3 de 19:30 a 21:30 horas

Deixa unha resposta

O teu enderezo electrónico non se publicará Os campos obrigatorios están marcados con *

Acepto a política de protección de datos personais

7 Maio, 2007

BTT-San Mamede

BTT en San Mamede
Percorrido de BTT pola Serra de San Mamede, de dificultade media, por pistas ben definidas de piso compacto e desniveles progresivos. Despois da actividade de iniciación esta é unha saida perfecta para continuar a progresión na BTT.
OS DATOS
DATA: Domingo 13-05-07
HORA: A confirmar no club
LUGAR: Saida dende o local social do club en coches
DIFICULTADE: Media
MATERIAL:Calzado e roupa cómoda, comida, bicicleta.

Deixa unha resposta

Acepto a política de protección de datos personais