19 Novembro, 2014

COÑECE A MONTAÑA – ANCARES

COÑECE A MONTAÑA
Actividade ABERTA a non socias.
Prazas limitadas.
 29 e 30 de novembro de 2014
Ascensión ao Miravalles, teito dos Ancares (1969 m)
ALÍ ONDE NACE A CORDILLERA CANTÁBRICA
Nas primeiras estrivacións da cordillera cantábrica xurden entre Galicia e León cumes de nome suxerente como o Tres Bispos, o Penarubia, Mustallar ou Cuiña para na fronteira con Asturias elevarse novamente, o Miravalles, nun último esforzo cara os 2000 m, sen acadalos.

O teito dos Ancares será este outono a proposta do COÑECE A MONTAÑA 2014.
Unha actividade destinada a coñecer unha das zonas da nosa xeografía máis emplemáticas.

Charla informativa:
Sobre as actividades de montaña e escalada do Club Alpino Ourensan.
Sede do club nas Galerías Bedoya, c/ Bedoya 4, local 9
Martes 25 as 20h

Plan da actividade:

Saída do parquing da policía nacional de Ourense o sábado 29 de novembro as 8.30 da mañán.
Desprazamento até A Degrada en vehículos particulares.

(Recorrido: 2h30min aproximadamente).

SÁBADO: Ascensión ao Tres Bispos.

Noite no Albergue de Ancares (en literas) na propia localidade de A Degrada.

DOMINGO: Ascensión circular ao Miravalles dende Balouta.

Regreso a Ourense o domingo 30 a partir das 17h.

Información técnica ao Miravalles:

– Percorrido aproximado
– Lonxitude da ruta: 17 km aproximadamente
– Desnivel: 1.050 m

– Material recomendado: Roupa de abrigo e impermeable, botas de montaña, guantes e gorro.
Información práctica

Comida para a ruta: froita, barritas enerxéticas, doces, algún pincho lixeiro por exemplo. E auga.
A cea e almorzo podes traela ti ou tomala no albergue (faino saber na túa inscrición).
– Trae o teu saco de durmir para o albergue.
– Transporte: Organizaremos o transporte en coches particulares no lugar de quedada.

– Prezo: 15 € para non socias, 6 € para socias.

O prezo inclue seguro de responsabilidade civil e a cuota asociativa do primeiro trimestre no club. (Aloxamento e transporte non incluido)

Inscrición:

ANTES DO XOVES 27 AS 14H

Inscríbete na sede do Club Alpino Ourensán (Galerías Bedoya, c/ Bedoya 4, local 9) no teléfono 988.232628 en horario de 19:00 a 20:30 horas (luns, mercores ou venres) ou no correo electrónico [email protected]

Se non es socia do Club Alpino lembra deixar o teu DNI, mail e teléfono e informarnos se levarás a túa cea ou a reservamos por ti no albergue

Deixa unha resposta

O teu enderezo electrónico non se publicará Os campos obrigatorios están marcados con *

Acepto a política de protección de datos personais