8 Marzo, 2023

Convocatoria Asemblea Xeral Extraordinaria:Presentación nova Xunta Directiva 24 marzo

Convocatoria Asemblea Xeral Extraordinaria:

Presentación nova Xunta Directiva

Club Alpino Ourensán-Club Alpino Manzaneda

Estimados/as Socios/as:

O Club Alpino Ourensán, de acordo cos vixentes estatutos, convoca a todos os seus socios/as para a celebración da próxima Asemblea Xeral Extraordinaria, que terá lugar o venres, día 24 de marzo de 2023 no local social sito en R/Ervedelo 32-34 (Centro Comercial Couto, local 59) , ás 19:30 horas en primeira convocatoria e ás 20:00 horas en segunda convocatoria, coa seguinte orde do día:

1. Presentación da nova Xunta directiva Club Alpino Ourensán-Club Alpino Manzaneda

Lembramos a importancia de asistir á Asemblea Xeral e agardamos a vosa asistencia.

Sen outro particular, atentamente:

En Ourense, a 8 de marzo de 2023

Mar Pallás