10 Xaneiro, 2019

Convocatoria Asemblea Xeral Ordinaria e Extraordinaria

Estimados/as Socios/as:

Convocanse a Asemblea Xeral Extraordinaria e a Asemblea Xeral Ordinaria para o venres 25 de xaneiro de 2019 ás 19:00.

Convocatoria Asemblea Xeral

Rematado o período do actual mandato, e seguindo o que din os Estatutos do noso Club, estamos todos convocados a esta asemblea para comezar o proceso electoral dunha nova presidencia do club e, posteriormente, a formación dunha nova Xunta Directiva.
Quixeramos contar coa maior presenza de socios posible e contamos con todos vós dada a importancia desta asemblea.

Recordamos que por obligación estatutaria terán dereito a voto na Asemblea Xeral, aqueles socios maiores de idade presentes ou representados, que teñan máis de dous anos de antigüidade no Club e estean ao corrente no pagamento das cotas.

A Asemblea Xeral é o órgano supremo do goberno da Asociación e estará integrada por tódolos seus socios.

Deixa unha resposta

O teu enderezo electrónico non se publicará Os campos obrigatorios están marcados con *

Acepto a política de protección de datos personais