19 Abril, 2018

Descarga o Cairn 2017 en PDF

Como xa sabes o Cairn é a revista do Club Alpino Ourensán, na que se recollen algunhas das actividades dos socios e socias. Xa levamos uns meses con él dispoñible en papel, e agora publicámolo tamén en PDF para que lle poidas votar un ollo dende o ordenador ou enviarllo a túa familia para fardar das túas actividades.

Lembra que aindan quedan exemplares do Cairn impreso, non quedes sen él e pídenos o teu en [email protected] ou no local do club. O custo do CAIRN é o de impresión de 4,5€ por exemplar (máis barato que unha desnivel).

Deixa unha resposta

O teu enderezo electrónico non se publicará Os campos obrigatorios están marcados con *

Acepto a política de protección de datos personais