8 Abril, 2018

Traballos no GR-56

Hai tres anos, dende a Xunta Directiva e a sección de Veteranos do club, creouse o Grupo de Traballo GR-56 co fin de realizar tarefas de conservación e rehomologación do GR-56 TransOurensán.

Fruto deste grupo saíu o novo trazado, que evita moitas das zonas de estrada e camiños xa  non transitables e inspirándose no percorrido clásico agora comeza na cidade de Ourense. Ainda queda moito traballo por diante para volver poñer este sendeiro ao nivel que merece, pero xa pode desfrurtarse do mesmo, á espera da súa completa sinalización e rehomologación.

Agora xa temos o track gps que queremos compartir con todos do que será o novo GR-56.

Aquí poderás obter o track e mais información https://www.clubalpinoourensan.es/seccions/sendeirismo/gr-56/

Deixa unha resposta

O teu enderezo electrónico non se publicará Os campos obrigatorios están marcados con *

Acepto a política de protección de datos personais