Subscribirse ás listas de correo

Se es socio do Club Alpino Ourensán, podes subscribirte as listas de correo completando os datos do seguinte formulario. Este é un listado pechado, o que significa que a alta do teu correo-e non será efectiva ata ser aprobado.

Recibirás un correo elecrónico solicitándoche confirmación, por favor, fai clic na ligazón que aparece no mesmo, sen ese paso, a túa alta non está completa.

O listado de subscriptores é oculto, polo que os/as socios/as subscritos/as non o poderán ver.

Para asegurarte de que recibes todos os correos, engade [email protected] como contacto no teu correo-e.

Poderás escoller a lista ou listas ás que te queres subscribir. Existen varias listas en función dos teus intereses, recomendámosche subscribirte a lista de Socios xa que a ela enviaranse todas as comunicacións de interese ó conxunto dos socios. O resto de listas, escólleo segundo os teus intereses. Unha vez dado de alta poderás modificar as túas preferencias.

Que datos precisamos?

Para subscribirte é preciso un correo electrónico, e o teu nome e apelidos. O correo precisámolo para enviarche as comunicacións, o nome e apelidos, para saber quen es e se es socio do Club Alpino Ourensán.

Todos os campos son obrigatorios
Correo-e
Confirma o correo-e
Apelidos

Por favor, selecciona as listas ás que deseas subscribirte (a subscripción a lista xeral de socios e automática):

• Escalada
  • Espeleoloxia
  • Montaña
  • Rocodromo
  • Sendeirismo
  • Barranquismo

Acepto recibir comunicacións periódicas sobre actividades e novidades do Club Alpino Ourensán.