Sección de Veteranos

A sección de veteranos pretente manter no club un programa de actividades moi montañeiras, que den alternativa para os socios mais seniors (montaña diesel), sin ter que asumir actividades super técnicas ou de gran esixencia fisica.

Incluiránse saidas de alta montaña, incluso invernal, sendeirismo, escalada en rocha en terreos escarpados, ferratas, descenso de canóns, BTT, esquí alpino e de fondo e demáis… Tamén difrutaremos dos descansos gastronómicos axeitados, tan ben gañados logo da intensa actividade.

Por certo,as actividades de veteranos están abertas a todos os socios do clube que queiran gozar delas, síntanse ou non montañeiros veteranos .