Hosting por Logo dinahosting
7 Setembro, 2021

XXI Concurso fotográfico Club Alpino Ourensán 2021

Nova convocatoria do concurso fotográfico do club, para montañeiros fotógrafos e fotógrafos montañeiros, no que podes presentar os teus traballos ou formar parte do xurado que elixirá os premios de entre todas as fotos presentadas.

Con este concurso pretendemos que os socios se animen a levar a cámara as súas actividades, e a buscar pacientemente o momento perfecto de luz, despois dunha longa xornada de actividade, ou na beiravía da estrada parados por un fotoxénico luscofusco.

Bases XXI Concurso Fotográfico Club Alpino Ourensán 2021

Como resumo das bases do concurso:

• Para participar é preciso ser socio do club.
  • As obras, tres como máximo, presentaranse a concurso únicamente como arquivos dixitais en formato JPEG de alta calidade (pouco comprimido), cun tamaño mínimo de 1500 px no seu lado maior, una resolución mínima de 300 dpi (puntos por polgada) e un peso máximo de 8 mb.
  • Para participar, enviaranse as obras a [email protected] indicando título das obras, nome e apelidos do autor, número de teléfono e correo-e
  • O prazo de recepción de fotografías comeza ás 00:00 do 7 de setembro de 2021 e remata ás 23:59 o 15 de outubro de 2021.

Ademais, se queres formar parte do xurado, escríbenos a [email protected]

22 Marzo, 2021

50 anos CAM 1971-2021

Moitas grazas a todas as socias e socios que o longo destes 50 anos fixeron e fan posible a existencia do club e a todos e todas os que hoxe viven o club coa mesma ilusión.

14 Febreiro, 2021

Enquisa sala boulder (data tope 25/02/21)

Tras a proposta feita por algúns [email protected]
Dende a Directiva do Club queremos trasladarvos unha serie de cuestións, en materia de escalada, para poder establecer e cuantificar as diferentes sensibilidades por parte das [email protected]

Parécenos que na situación actual de evolución que está a experimentar a escalada e as actividades/deportes asociados a mesma, podería ser da [email protected] interese dispor dun espazo de encontro, conexión e entrenamento que poida servir como punto de partida para a realización destas actividades no medio natural. Igualmente, podería resultar un punto de inflexión de cara a unha renovación xeracional. Rogamos a máxima participación na enquisa (antes do 25/02/21)

14 Febreiro, 2021

Asamblea Anual Club Alpino Ourensán 26/02/21

Convocatoria da Asamblea ordinaria anual do 2020 do Club Alpino Ourensán.
O próximo venres 26 de febreiro do 2021.
En primeira convocatoria ás 19:00h, en segunda convocatoria ás 19:30.
Co fin de cumplir cas restriccións COVID, a asamblea terá lugar vía telemática a través da plataforma Zoom.
Enviarase o enlace por correo electrónico nesa semana.
Orde do día:
-Presentación do balance de contas anual do Club Alpino Ourensán.
-Memoria de actividades 2020
-Presupostos para o 2021.
-Propostas para o ano 2021 atendendo ás limitacións e restriccións derivadas da Covid.O club cumple 50anos.
-Presentación da proposta e o estudio de viabilidade, en fase de valoracion, dunha sala de boulder.
-Recollida de propostas de posibles actividades do 50 aniversario da entidade e outras.
– Rogos e preguntas
A Xunta Directiva do Club Alpino Ourensán.