Licenza FGE

A licenza deportiva autonómica da Federación Galega de Espeleoloxía é un seguro de accidentes de responsabilidade civil (RC) que che permite participar nas actividades do club, da Federación Galega de Espeleoloxía e concurrir a subvencións que esta otorga. E persoal e intransferible e a sua validez é de un ano natural.

Prezos e coberturas das licenzas da FGE 2018 (PDF)

PROCEDEMENTO PARA FEDERARSE

1. Ser socio do club con todas as cotas ao dia.
  2. Elixir o tipo de licenza que desexas e si precisas algún dos suplementos que coma en anos anteriores páganse por separado.
  3. Abonar na conta do club ( a sexa por ingreso ou transferencia) o importe da licenza escollida e poñendo como concepto Licenza de … (Nome e apelidos do solicitante). IBAN: ES06 0019 0448 4840 1002 8285 (Deutsche Bank).
  4. Cumplimentar o formulario de solicitude ou pasarse polo local do club.

Lembra que durante o ano poderás ampliala pagando a diferenza entre a licenza actual e a nova desexada.

Esta federación non envía tarxeta física, esta poderá descargarse de desta ligazón

Nesta páxina da Federación Galega de Espeleoloxía poderán consultarse todos os detalles das licenzas.

Documentos asociados: