Licenza FGE

A licenza deportiva autonómica da Federación Galega de Espeleoloxía é un seguro de accidentes de responsabilidade civil (RC) que che permite participar nas actividades do club, da Federación Galega de Espeleoloxía e concurrir a subvencións que esta otorga. E persoal e intransferible e a sua validez é de un ano natural.

PROCEDEMENTO PARA FEDERARSE

1. Ser socio do club con todas as cotas ao dia.
  2. Elixir o tipo de licenza que desexas e si precisas algún dos suplementos que coma en anos anteriores páganse por separado.
  3. Abonar na conta do club ( a sexa por ingreso ou transferencia) o importe da licenza escollida e poñendo como concepto Licenza de … (Nome e apelidos do solicitante). IBAN: ES06 0019 0448 4840 1002 8285 (Deutsche Bank).
  4. Cumplimentar o formulario de solicitude ou pasarse polo local do club.

Lembra que durante o ano poderás ampliala pagando a diferenza entre a licenza actual e a nova desexada.

Prezos e coberturas das licenzas da FGE 2018 (PDF)

Esta federación non envía tarxeta física, esta poderá descargarse de desta ligazón

Nesta páxina da Federación Galega de Espeleoloxía poderán consultarse todos os detalles das licenzas.

Documentos asociados: