Licenza FGM

A licenza da Federación Galega de Montañismo, permìtece participar nas actividades do clube e en outras nas que se esixa estar federado, ademais dáche dereito a:

• Participar nas actividades da FGM
  • Participar nos cursos da Escola Galega de Alta Montaña (EGAM)
  • Participar nas actividades da FEDME
  • Usar os refuxios da FGM, así como desconto nos que teñan convenio de reciprocidade coa FEDME.
  • Participar en competicicións oficiais de escalada e carreiras por montaña.
  • As vantaxes de pertencer a FEDME ventajasfedme.es

PROCEDEMENTO PARA FEDERARSE

1. Ser socio do club con todas as cotas ao dia.
  2. Elixir o tipo de licenza que desexas e si precisas algún dos suplementos que coma en anos anteriores páganse por separado.
  3. Abonar na conta do club ( a sexa por ingreso ou transferencia) o importe da licenza escollida e poñendo como concepto Licenza de … (Nome e apelidos do solicitante). IBAN: ES06 0019 0448 4840 1002 8285 (Deutsche Bank).
  4. Cumplimentar o formulario de solicitude ou pasarse polo local do club.

Lembra que durante o ano poderás ampliala pero ten un custo de tramitación de 3€ mais a diferenza entre a licenza actual e a nova desexada.

Prezos das licenzas da FGM 2018 (PDF)

Nesta páxina da Federación Galega de Montaña poderán consultarse todos os detalles das licenzas.