Licenza FGM

A licenza da Federación Galega de Montañismo, permìtece participar nas actividades do clube e en outras nas que se esixa estar federado, ademais dáche dereito a:

• Participar nas actividades da FGM
  • Participar nos cursos da Escola Galega de Alta Montaña (EGAM)
  • Participar nas actividades da FEDME
  • Usar os refuxios da FGM, así como desconto nos que teñan convenio de reciprocidade coa FEDME.
  • Participar en competicicións oficiais de escalada e carreiras por montaña.
  • As vantaxes de pertencer a FEDME ventajasfedme.es

Prezos das licenzas da FGM 2018 (PDF)

PROCEDEMENTO PARA FEDERARSE

1. Ser socio do club con todas as cotas ao dia. (Poderás facerte socio por só un trimestre, 10€)
  2. Elixir o tipo de licenza que desexas e si precisas algún dos suplementos que coma en anos anteriores páganse por separado.
  3. Abonar na conta do club ( a sexa por ingreso ou transferencia) o importe da licenza escollida e poñendo como concepto Licenza de … (Nome e apelidos do solicitante). IBAN: ES06 0019 0448 4840 1002 8285 (Deutsche Bank).
  4. Cumplimentar o formulario de solicitude ou pasarse polo local do club.

Lembra que durante o ano poderás ampliala pero ten un custo de tramitación de 3€ mais a diferenza entre a licenza actual e a nova desexada.

Nesta páxina da Federación Galega de Montaña poderán consultarse todos os detalles das licenzas.