Montaña e Escalada na Reserva da Biosfera Alto Bernesga – 12 ó 15 Outubro 2023

Comeza: 12 Outubro
Finaliza: 15 Outubro
Categorías: ,

CUATRO VALLES aglutina un extenso territorio que comprende boa parte da montaña leonesa.
Son 7 comarcas que teñen en común a súa fisiografía montañosa, chea de vals e cumios cunha natureza privilexiada.
Xa temos visitadas as comarcas de Laciana e Alto Sil e Luna; así que toca darlle una volta á comarca do Bernesga.…

• Ata o Mércores 04 de Outubro podes inscribirte no local do club ou por teléfono en horario de apertura

PONTE OUTUBRO (DO 12 Ó 15): MONTAÑA E ESCALADA NA RESERVA DA BIOSFERA ALTO BERNESGA (MONTAÑA CENTRAL DE LEÓN).

Descripción xeral da zona

A Reserva da Biosfera do Alto Bernesga, declarada pola UNESCO en 2005, comprende os termos municipais de La Pola de Gordón e Villamanín, situados na Montaña Central de León, dentro da vertiente leonesa. O río Bernesga é o que da nome a esta reserva.

Dende o punto de vista xeolóxico podemos atopar importantes xacementos paleontolóxicos e nas calizas e areniscas fósiles marinos, esponxas, trilobites, corais….
A paisaxe presenta pastizais de alta montaña, bosques de carballos, faias, salgueiro, aciñeiras,….e con respecto á fauna destaca a presenza de aves, alguna de elas en perigo de extinción, como o milano real, alimoche, águia real ou falcón peregrino.

Máis info:

www.altobernesgabiosfera.es

Centro de Visitantes

INFORMACIÓN ÚTIL

Comezo (lugar, hora…):

Pola de Gordón do 12 ó 15 de Outubro

Transporte:

Medios propios. .

Material recomendado:

Material axeitado para cada actividade: Montaña e escalada

Pernocta:

Sí: Camping Bosque de Gordón. O clube no realizará reserva colectiva, cada persoa que veña a actividade ten que chamar e reservar pola súa conta.

bosquedegordon.com

tel: 685486187

Na web altobernesgabiosfera.es tedes info sobre alternativas para a pernocta

Requisitos para participar:

Ser socio do clube e estar en posesión de licencia federativa vixente para esta actividade

Prezo:

A actividade é gratuíta.

Programación de actividades:

Podedes descargar aquí o PDF ca descripción detallada das actividades previstas

• 12 Outubro (Día 1): Ascensión Picos Fontún, Peña Majaón, Peña Machamedio e Peña Redonda.
    • 10,52 km, 891m. de desnivel positivo e negativo cun tempo estimado con paradas de 6 horas
  • 13 Outubro (Día 2): Camping Pola de Gordón, Cueto San Mateo, Camping Pola de Gordón.
    • 11km. con desnivel positivo e negativo de 655m. e tempo estimado con paradas de 5 horas
  • 14 Outubro (Día 3): Foz Arroyo Meleros, Pico La Carba, Foz de Palanco, Hayedo Boyariza.
    • 15 Km. con desnivel aprox. de 800m. e tempo con paradas de 7 horas
  • 15 Outubro (Día 4): Faedo De Ciñera, Conxunto Industrial do Pozo Ibarra (volta pola arista que separa Ciñera de la Vid – pasando por Hoces del Villar).
    • 7,9km. con 370m. desnivel positivo e negativo. Cun tempo estimado con paradas de 3,5 horas

Actividades alternativas: