Tenerife, de 0 a 3.718 a 0

Comeza: 26 Maio
Finaliza: 3 Xuño

A singularidade das canarias esta fora de toda dubida. As illas afortunadas contan co maior proporción de parque nacional de todo o estado e ademais co seu cumio mais alto, por enriba dos 3.700 m. O Teide é un reto de altura pero o é moito mais no medio dunha travesia que cruza a illa de Tenerife de nordeste  a sudeste, dende praia e ate praia pasando polo filo do crater do Teide.
Proñemoste seguir o GR 131 en autonomía. Disfrutando dunhas das noites con ceos estrelados mellores do mundo. Durmindo no refuxio Altavista e vendo o amencer no cumio do Teide.

PLAN PROPOSTO
  • Semana do 26 de maio ao 3 de xuño de 2018
  • O plan e chegar a Tenerife e pernoctar nun hostal na zona de Puerto de la Cruz. O dia seguinte sair de “El Caleton”.
  • Pernocta con tenda ou vivac durante a ruta. Posibilidades de mercar comida e auga en varios puntos do camiño.
  • Chegada 6/7 dias despois a praia de Los Cristianos.
  • Ultima noite en aloxamento na zona.
Link co percorrido aproximado (ollo, é a ruta aproximada, o punto de saída e chegada non corresponden co track e ademais subiríase o Teide):
Tendo en conta que ascenderiamos a cumbre do teide e sairiamos e chegariamos ao mar.

PREZO
  • Manutencion, transporte publico e pernoctas pendentes de concretar, prezo aproximado 120€.
  • Non inclue:Viaxe en avion dende santiago a Tenerife (prezo aproximado 150€)
Cómo apuntarme?
Inscríbete no e-mail [email protected] antes do martes 20 de marzo.
O mercores 21 (19-21h) mercaranse os billetes de avion dende o clube estando as inscritas presentes e publicarase o vo por se alguen quere mercalo pola sua conta posteriormente.