Arcos de Valdevez – Sistelo

Pernocta
Outros
Medios de transporte
Medios propios (vehículo particular)

Apúntate en [email protected] ou no local do club.

A Ecovía do Vez é un ruta que seguindo o Río Vez dende Arcos de Valdevez a Sistelo, percorre este rio de gran beleza.

Sistelo, ademais, é unha preciosa aldea coñecida como “o Pequeno Tibet”, poa enorme cantidade de solcalcos que os antiguos habitantes construiron para facer productiva a terra.

O punto de quedada en Arcos de Valdevez é na súa alameda ás 10:00 da mañá, ao carón da estatua do Torneio de Arcos de Valdevez (dous cabaleiros da idade media montados a cabalo) Mapa aquí

A saída dende Ourense organizarase xunto aos participantes.

Material recomendado: Botas e roupa axeitada, Frontal, Manta térmica, Gafas de sol , comida, auga

Arcos de Valdevez – Sistelo

• horario5
  • desnivel de subida291 m
  • desnivel de baixada27 m
  • distancia horizontal20 km
  • tipo de percorrido Travesía
  • severidade do medio natural1
  • orientacion no itinerario2
  • dificultade no desprazamento2
  • cantidade de esforzo necesario3

Condicións en Tres estacións, tempos estimados segundo criterio MIDE, sen paradas.

Calculado sobre datos de 2016.

Percorrido abraiante e fresco, adecuado para os días quentes, con paso por diversas praias fluviais onde se pode desfrutar de baños para refrescarse.

É un paseo de aproximadamente 20 km que une Sistelo a Arcos de Valdevez, ao longo do río Vez. Case sempre preto deste río de augas cristalinas, esta ecovia ten, ademais, unha parte de pasarelas de madeira.

A volta a Arcos de Valdevez dende Sistelo será en taxi, con un custo aproximado de 20-35€ por vehículo de cinco persoas.

Non se prevén pasos de escalada nin rápeles na actividade.