Multiactividade Barbanza – 10-11 Xuño 2023 (cancelada por falta de participantes)

Comeza: 10 Xuño
Finaliza: 11 Xuño
Categorías: ,

Multiactividade a desenvolver na zona do Barbanza (A Coruña). Na mesma teremos a posibilidade de poder facer escalada e SUP (Stand Up Paddle Board).…

• Ata o Mércores 07 de Xuño podes inscribirte no local do club ou por teléfono en horario de apertura

Descripción actividade

• SUP (Praia da Aguieira – Porto do Son): temos opción de coller un ou dous días, se hai interés. Dependendo do número de participantes tamén se poderán realizar unha ou dúas tandas.
    • Día 10: clase cas nocións básicas e teóricas do SUP. Dependendo de como evolucione a clase poderíase facer unha pequena travesía pola praia.
    • Día 11:  travesía entre dúas praias da ría se o nivel dos participantes e as concidións climáticas o permiten (obrigatorio actividade día 10).
  • Escalada (Escola de escalada do Tambre – Noia): escola que se atopa nas Pesquerías do Tambre, na ribeira do río. Entorno natural de bósque atlántico.  Hai dúas zonas diferenciadas.
    • Placas: placas de adherencia que teñen varios longos e podemos atopar grados dende o IV ata o 6a. Pola súa orientación escalar mellor de mañá posto que pola tarde da o sol de cheo.
    • Sector Bordillos: vias deportivas de tipo atletico, variando os grados dende o V ata o 7b+ (predominante o 6c+/7a).
    • Opción de un dos días escalar tamén na Pedra Serpal (Outes).

Data límite para a inscripción

3 de xuño  21:00h SUP

7 de xuno 21:00h escalada

Información útil

Requisitos para participar:

Ser socio/socia do clube e estar en posesión de licencia federativa vixente para esta actividade

Para a actividade de SUP é necesario saber nadar ben.

Prezo:

• SUP: Actividade inclúe monitores e material deportivo (neopreno, taboa e remo)duración do curso 2/3 horas  https://escueladesurfkapaki.com/
    • Se únicamente realizamos actividade o día 10 o grupo de 10 persoas queda en 15€ por persoa.
    • Se realizamos actividade os días 10 -11 para o grupo de 10 persoas queda en 10€ por persoa/día.
    • Grupo menor de 10 o prezo sería maior, polo que para saber o prezo desta actividade é necesario confirmar o club o interés pola mesma antes da inscripción con data tope do 3 de xuño as 21:00. Co número de interesados a esa data poderíamos ver en que prezo definitivo podería quedar a actividade ou anular a mesma.
  • Escalada:  gratuíta.

Nota:

A actividade de SUP está suxeita a condicións climáticas. Por mor do vento pode haber posibilidade de cambio na mesma.  Os participantes  poderán achegarse a escalar unha vez finalizada a actividade.

Para realizar a actividade de escalada non é necesario estar anotado a de SUP.

Indicar no formulario de inscrición a/as actividades e días que queredes participar

Nas zonas de escalada non hai fonte preto polo que é recomendable levar auga.

Os horarios de inicio das activiades son orientativos, podendo cambiarse en función das condicións das actividades.

Prazas limitadas (Requirirase un mínimo de 5 participantes para que a actividade se leve a cabo)

A inscrición non será válida se no momento de facela non se cumpren os requisitos de soci@ e federad@

Coordinadores: Ernesto e Aviñoá