Curso iniciación a escalada en rocódromo 6-9-13-16 novembro

Comeza: 6 Novembro
Finaliza: 16 Novembro
Categorías: ,

Curso de iniciación á escalada, os días 6-9-13-16 de novembro no Rocódromo do Pavillón. Impartiranse nocións básicas de escalada, como encordarse e a segurar a un compañeiro de cordada. Horario:20.00h-22:00h O curso será de 8 horas  e requírese un mínimo de 4 participantes e un máximo de 6. Requisitos:ser socio/socia do clube, estar  federado e…

• Ata o Venres 03 de Novembro podes inscribirte no local do club ou por teléfono en horario de apertura

Horario:20.00h-22:00h

Requisitos:ser socio/socia do clube, estar  federado e ser socio do pavillón( opción pago entrada diaria 3€)

Custo do curso:20€

Conta bancaria do club: ES03 0049 7799 50 2610012560 (Banco Santander)

Coordinador: Fito