Escalada na Pedriza 12-13 xuño/Aprazada

Comeza: 12 Xuño
Finaliza: 13 Xuño

Escalada na Pedriza 12-13 xuño Saída de escalada á Pedriza (Madrid). Unha fin de semana (12-13 de xuño) nunha escola moi particular en canto o tipo de escalada, adherencia e alexes. Unha das escolas máis grandes de Espala con máis de 2000 vías abertas para todos os niveis. Polo seu tamaño e variedade tense a…

• Ata o Xoves 01 de Xaneiro podes inscribirte no local do club ou por teléfono en horario de apertura

Escalada na Pedriza 12-13 xuño

Polo seu tamaño e variedade tense a opción de realizar tanto escalada deportiva coma
clásica.
A noite de sábado a domingo farase vivac nun lugar que se indicará cando se achegue o día da actividade (será nas zoas de escalada) polo que se necesitará material de vivac e cea e desayuno para esa noita, a maiores das comidas de sábado e domingo.

Data límite para a inscripción: Mércores 9 de xuño

Información útil
Comezo (lugar, hora…):
Aparcamiento Canto Cochino ou do Tranco, indicarase, (Manzanares el Real, Madrid) sábado 12 de xuño ás 8:00 a.m.
O máis cómodo sería chegar o venres e durmir alí. Xa se comunicaría se se podería facer vivac ou se miraría un camping.
Transporte:
En vehículos propios ata o parking
Material recomendado:
Material escalada (deportiva e clásica quen queira), material de vivac (esterilla, saco), comida do sábado e domingo, cea do sábado, almorzo do domingo. Para a xente que chegue o venres cea de ese día e almorzó do sábado. AUGA
Pernocta:
Vivac na pradera do Yelmo

Hay opción de escalada para todos os niveis, dende cuarto grado a oitavo.
Escalada nos diferentes sectores da escola (haberá guía da Pedriza cos sectores más importantes impresos e a maiores poderase consultar a guía onde estén todos por se se quere acudir a un determinado).
A aproximación ós sectores, anlgúns casos, soen ser longos(1hora ou máis) aínda que tamén os hay máis preto(20min).
Vías deportivas máis salientables por grado:
V-V+: Benedé (Cueva de la Mora)
6a-6a+: En el techo hay más (Cancho Butrón)
6b-6b+: Paloma Pareja (El Yelmo)
6c-6c+: El bodeguero (Peña del reloj)
7a-7a+: Moffy (Tora Bora)
7b-7b+: Ahí sasoma (El tamboril)
7c-7c+: Mesalina (Pan de kilo)
8a-8a+: Vía del cachi (Pan de kilo)
8b-8b+: Artherencia (El Hueso)
(no paréntesis indícase o sector)

En clásica encóntranse paredes míticas como “Pared de Santillana” en el cancho de la
Herrada, vía de 120 m de longo e de V+ entre outra

Requisitos para participar:
Ser socio/socia do clube e estar en posesión de licencia federativa vixente para esta actividade
Prezo:A actividade é gratuíta.

Prazas limitadas

A inscrición non será válida se no momento de facela non se cumpren os requisitos de soci@ e federad@

*AVISO IMORTANTE:Pola situación actual na que nos atopamos, as actividades poderán ser modificadas ou canceladas dun día para outro.

O número de participantes poderá verse modificado por cambios na normativa Covid da zona onde se vaia a realizar a actividade, nese caso, respectarase en todo monento a orde de inscrición.
Agradecemos a vosa comprensión