Hosting por Logo dinahosting

Gerés: Ascensión o Pé de Medela

Data: 27 Setembro
Categorías: ,

Travesía circular pola serra do Geres, saíndo da casa de abrigo de Leonte e ascensión ao pico Pé de Medela Información útil Comezo(lugar, hora…): Ás 08:30 nas escaleiras do edificio politécnico do campus. . Desprazamento: O desprazamento realizarase en coches particulares. Material recomendado: Roupa e calzado axeitado, gafas de sol, manta térmica, frontal, comida e…

Inscripción

As prazas para participar na actividade son limitadas cubríndose por riguroso orde de inscripción e/ou confirmación.

Data límite para a inscripción:

• Mércores 23 de Setembro mediante formulario web
  • Mércores 23 de Setembro no local do club ou por teléfono en horario de apertura

Realizar inscripción online

Información útil

.
Desprazamento: O desprazamento realizarase en coches particulares.
Material recomendado: Roupa e calzado axeitado, gafas de sol, manta térmica, frontal, comida e auga para pasar o día
Información:
*horario6h’
*desnivel de subida 665 m
*desnivel de baixada500m
*distancia horizontal16 km
*tipo de percorrido circular

Condicións en Tres estacións, tempos estimados segundo criterio MIDE, sen paradas.
Requisitos para participar:
Ser socio/socia do clube e estar en posesión de licencia federativa vixente para esta actividade
Prezo:A actividade de sendeirismo é gratuíta.

*AVISO IMORTANTE:Pola situación actual na que nos atopamos, as actividades poderán ser modificadas ou canceladas dun día para outro.
O número de participantes poderá verse modificado por cambios na normativa Covid da zona onde se vaia a realizar a actividade, nese caso, respectarase en todo monento a orde de inscrición.
Agradecemos a vosa comprensión

O presente percorrido é unha proposta dun socio ou socia á cal se suman todos aqueles socios e socias que desexen realizalo, baixo a propia responsabilidade de cada un/unha dos/das participantes, sendo imprescindible dispoñer de seguro individual de accidentes. O club tan so facilita a organización do desprazamento e a difusión da actividade. Polo tanto non existe guía de montaña a cargo da actividade, nin se percibe cantidade algunha por tal concepto.