Pirineos 2024 (4-10 agosto) – Valle de Pineta (Camping de Bielsa)

Comeza: 4 Agosto
Finaliza: 10 Agosto

¡¡¡¡ Aviso !!!! As parcelas reservadas polo Club no camping xa están completas, pódeste anotar a actividade ata o día 15 de maio reservando o aloxamento pola túa conta.   Pirineos 2024 (4-10 agosto) – Valle de Pineta (Camping de Bielsa) E chegou o momento!! Coa ilusión de sempre e a inestimable axuda de…

Inscripción

As prazas para participar na actividade son limitadas cubríndose por riguroso orde de inscripción e/ou confirmación.

Data límite para a inscripción:

• Mércores 15 de Maio mediante formulario web

Realizar inscripción online

¡¡¡¡ Aviso !!!!

Pirineos 2024 (4-10 agosto) – Valle de Pineta (Camping de Bielsa)

E chegou o momento!!
Coa ilusión de sempre e a inestimable axuda de socios e socias, queremos poñer a andar o campamento de Pirineos 2024.
Para iso precisamos ter unha estimación das persoas que estades interesadas, especialmente no caso daquelas que vaiades facer uso da zona de acampada.

O Camping  para de este ano é o de Bielsa, temos reservadas 7 parcelas , se xa sabedes con quen ides compartir tenda/furgo/caravana…facede a inscrición conxunta para así saber  se precisamos máis parcelas.

Os que querades outro tipo de aloxamento teredes que reservar pola vosa conta, no propio camping teñen bungalows e apartahoteles

Para formalizar a reserva na zona de acampada  teredes que facer un ingreso de 25€ por inscrición ( tenda/furgo/caravana…) na conta do clube

ES03 0049 7799 50 2610012560 (Banco Santander)

A medida que se acheguen as datas iremos dando máis información sobre as actividades