Semana Branca Grandvalira 10-17 febreiro 2024

Comeza: 10 Febreiro
Finaliza: 17 Febreiro

*Semana Branca:* Datas: Do 10 si 17 de febreiro de 2024 Lugar: Grandvalira (Andorra) Especificación: Viaxe con axencia Prezos: 695 Inclúe: Viaxe en bus + aloxamento en Andorra en hotel de 3 estrellas (habitación dobre) + almorzo + cea + forfait 5 días (Luns a Venres + seguro de esquí) *Extras*: Comida en pistas: 60…

• O prazo de inscipción online a esta actividade xa finalizou.
  • Ata o Mércores 10 de Xaneiro podes inscribirte no local do club ou por teléfono en horario de apertura

*Semana Branca:*
Datas: Do 10 si 17 de febreiro de 2024
Lugar: Grandvalira (Andorra)
Especificación: Viaxe con axencia
Prezos: 695
*Extras*:
Comida en pistas: 60 euros
3 horas de clase diarias:110 euros
Habitación individual: 135 euros
Alquiler de esquís 5 días: 60 euros
Alquiler de snow 5 días: 80 euros
*Reservas*: para reservar hai que pagar 300 euros (non reembolsables)
*Data límite*: 10 de xaneiro (ou ata que se esgoten plazas).
*Descripción da actividade:*
Saída: Entre as 20 e as 22 h (cidade de saída por determinar. Posibles saídas: Vigo, Santiago, Ourense.
Chegada a Andorra: domingo 11, sobre ás 14 h
Días de esquí: De Luns a venres