Hosting por Logo dinahosting

Semana Santa 2024 28-31 marzo: Montaña Oriental Leonesa

Comeza: 28 Marzo
Finaliza: 31 Marzo

Semana Santa 2024 :  28-31 marzo. Montaña Oriental Leonesa A medida que se acheguen as datas iremos dando máis información sobre as actividades. Se estades interesados nesta actividade, podedes ir reservando no cámping de Cistierna, as reservas corren por conta de cada participante. https://www.campingcistierna.es/ Nota importante No camping non se fan reservas pero co club…

Inscripción

As prazas para participar na actividade son limitadas cubríndose por riguroso orde de inscripción e/ou confirmación.

Data límite para a inscripción:

• Mércores 20 de Marzo mediante formulario web

Realizar inscripción online

Semana Santa 2024 :  28-31 marzo. Montaña Oriental Leonesa

Nota importante

No camping non se fan reservas pero co club se vai facer unha excepción. Para reservar debedes chamar ó 653894954.

Para a confirmación da reserva ser poderá facer un Bizum ou unha transferencia de 18€ indicando parcela Alpino e o voso nome. As reservas non se devolven, en tal caso quedaría como un vale a desfrutar sen caducidade.

Coordinadora: Nina

Transporte:Coches particulares

Requisitos para participar:
Ser socio/socia do clube e estar en posesión de licencia federativa vixente para esta actividade

Prezo: A actividade é gratuíta.

Prazas limitadas(Requirirase un mínimo de 5 participantes para que a actividade se leve a cabo)

A inscrición non será válida se no momento de facela non se cumpren os requisitos de soci@ e federad@

O presente percorrido é unha proposta dun socio ou socia á cal se suman todos aqueles socios e socias que desexen realizalo, baixo a propia responsabilidade de cada un/unha dos/das participantes, sendo imprescindible dispoñer de seguro individual de accidentes. O club tan so facilita a organización do desprazamento e a difusión da actividade. Polo tanto non existe guía de montaña a cargo da actividade, nin se percibe cantidade algunha por tal concepto.