Sima Tin Tan – Tan Tan, Cortiñas

Comeza: 1 Decembro
Finaliza: 2 Decembro

Actividade nas Simas Tin Tan e Tan Tan, preto de cortiñas.…

Actividade nas Simas Tin Tan e Tan Tan, preto de cortiñas.

A acividade realizarase o sábado pola tarde e o domingo pola mañá. A aproximación ás simas será facil, duns 800 metros.

Realizaranse varias cavidades, unha delas con desenrolo vertical polo que é preciso coñecer ás técnicas. As outras covas non presentan dificultades técnicas de vertical.

Data límite para a inscripción:

• Martes 27 de novembro mediante o correo [email protected]
  • Mércores 28 de novembro no local do club ou por teléfono en horario de apertura

Importante: Se te inscribes por correo solicitase informar de se estás disposto/a a levar vehículo propio, prazas e cidade de saída, así como se se precisa material e que noites precisas aloxamento.

Información útil

Comezo(lugar, hora…): No refuxio da FGE en Liñares

Desprazamento: O desprazamento realizarase en coches particulares.

Material recomendado: Equipo habitual de espeleoloxía: botas, funda, luvas, casco con
iluminacion LED, e recomendable equipo de vertical, saco de durmir para o refuxio.

Pernocta: No refuxio de Liñares da FGE.