Travesía con Vivac por Ubiña

Comeza: 28 Maio
Finaliza: 29 Maio

A idea e facer unha circular pola zona de Riocabo, facendo noite de vivac polo medio. Pártese da pista que une Ricabo con Puerto Ventana. Pódense deixar os coches no inicio do sendeiro, polo menos algún (non hai moito sitio), o resto no pobo. Sóbese cara aos Puertos de agüería, ata a Vega de Riotuerto,…

Sóbese cara aos Puertos de agüería, ata a Vega de Riotuerto, ao pé de Peña Redonda, onde probablemente fágase noite de vivac. Se sobra tempo pódese subir o Peña Rueda, que está á beira.
Ao día seguinte sóbese a canle dereita do Peña Redonda e a partir de aí pódense enlazar varios picos, aínda que non son obrigatorios, decidirase en función das forzas e as ganas (Peña Cigacha, Pico Pachón, Pico Ranchón, Huertu de Diablu sur e norte. O descenso faise por un hayedo ata os coches.
Non hai pasos técnicos nin zonas expostas.
A posibilidade de ter que usar piolet comunicarase esta próxima semana.

Non se prevén pasos de escalada nin rápeles na actividade.

Requisitos para participar: Ningún requisito en particular, salvo que a actividade e de gran esixencia física.

Material obrigatorio: Botas e roupa axeitada, Frontal, Manta térmica, Saco de durmir, Esterilla, Gafas de sol, Comida de ataque e cea .
Todo o material debe de estar en boas condicións e homologado para a actividade.

Apúntate en [email protected]

Data límite para anotarse: 25 de maio

Lugar: Macizo de Ubiña

Transporte: Medios propios (vehículo particular)

Tipo de actividade *: Circular

Horario *: 14 horas

Severidade do medio (entre 1 e 5) *: 3 – Hai varios factores de risco
Ver mais información

Os seguintes factores poden estar presentes:

• Exposición no itinerario a desprendementos espontáneos de pedras
  • Exposición no itinerario a desprendementos de pedras provocados polo propio grupo
  • Eventualidade de que unha caída dun excursionista sobre o propio itinerario provóquelle unha caída ao baleiro ou un deslizamiento pola pendente
  • Alta probabilidade de que pola noite a temperatura descenda de 5 ºC e a humidade relativa supere o 90%
  • Paso por lugares afastados a máis de 3 hora de marcha (horario MIDE) dun lugar habitado, un teléfono de socorro ou unha estrada aberta
  • O itinerario, nalgún tramo, transcorre fóra de traza de camiño e por terreo enmarañado ou irregular que dificultaría a localización de persoas

Dificultade do itinerario (entre 1 e 5) *: 3
*Información basada no criterio MIDE. Obter mais información.

Distancia: 20 km Desnivel positivo: 1950 metros Desnivel negativo: 1950 metros
No caso de realizarse varias rutas na mesma actividade mostrase a distancia e desniveis mais grandes.