12 Febreiro, 2015

Buscamos colaboradores para a xestión do material

IMG_9209

Se como socio queres colaborar  co Club Alpino Ourensán, agora podes facelo, precisamos da túa axuda, da túa ilusión. Estamos buscando a socios que queiran colaborar coa xestión do material do club, préstamo e revisión do mesmo, en apoio o responsable de material.

O club pertence a todos os seus socios e somos todos os que dentro das nosas posibilidades temos que colaborar co  mesmo. Se tes ganas de aprender, de adquirir coñecementos sobre material, técnicas e seguridade, envía un correo o club para comezar a botar unha man.

Ademais, codearaste coa elite do club! 🙂

Ponte en contacto co club [email protected]

Deixa unha resposta

O teu enderezo electrónico non se publicará Os campos obrigatorios están marcados con *