19 Xaneiro, 2018

Estimados/as Socios/as:

Convócase a Asemblea Xeral Ordinaria para o venres 2 de Febreiro de 2018 ás 19:30 en primeira convocatoria e ás 20:00 en segunda convocatoria.

Convocatoria Asemblea Xeral Ordinaria

Recordamos que por obligación estatutaria terán dereito a voto na Asemblea Xeral, aqueles socios maiores de idade presentes ou representados, que teñan máis de dous anos de antigüidade no Club e estean ao corrente no pagamento das cotas.

A Asemblea Xeral é o órgano supremo do goberno da Asociación e estará integrada por tódolos seus socios.

Deixa unha resposta

O teu enderezo electrónico non se publicará Os campos obrigatorios están marcados con *

Acepto a política de protección de datos personais

27 Decembro, 2015

Estimados/as Socios/as:

O Club Alpino Ourensán convoca a todos os seus socios/as para a celebración da próxima Asemblea Xeral ordinaria, que terá lugar o próximo venres, día 8 de xaneiro de 2015 no local do club, ás 20:00 horas en primeira convocatoria e ás  20:30 horas en segunda convocatoria, co seguinte orde do día:

1. Memoria, liquidadación do presuposto, balance do exercicio, rendición de contas e aprobación se procede.
  2. Presuposto para o seguinte exercicio.
  3. Proxecto e propostas do Presidente ou da Xunta Directiva.
  4. Proposicións que formulen os socios e que terán de ir asinadas ó menos, polo cinco por cento dos mesmos.
  5. Rogos e Preguntas.

Sen outro particular, atentamente:

O Presidente
Alfonso González