31 Maio, 2016

Cuota socio/a anual 2016

Como xa vós informamos, pasouse o cargo da cuota anual do 2016.

Esto non supón un aumento da cuota de socio/a. Simplemente cambiouse o pago trimestral da cuota de 10€ (numerario) /13€ (familiar) a un único pago anual de 40€ /52€ para aforrar gastos bancarios.

O cargo estaba contemplado para o mes de Marzo pero debido ó cambio de entidade bancaria se pospuxo ata este mes de Maio por problemas axenos ó club.

Aclaramos tamén que en Febreiro de este ano pasouse un cargo de 10€/ 13€ que corresponde coa última cuota trimestral do 2015. O podedes comprobar no concepto do recibo.

tesoreria

Deixa unha resposta

O teu enderezo electrónico non se publicará Os campos obrigatorios están marcados con *

Acepto a política de protección de datos personais