14 Febreiro, 2021

Enquisa sala boulder (data tope 25/02/21)

Tras a proposta feita por algúns soci@s.
Dende a Directiva do Club queremos trasladarvos unha serie de cuestións, en materia de escalada, para poder establecer e cuantificar as diferentes sensibilidades por parte das soci@s.

Parécenos que na situación actual de evolución que está a experimentar a escalada e as actividades/deportes asociados a mesma, podería ser da vos@ interese dispor dun espazo de encontro, conexión e entrenamento que poida servir como punto de partida para a realización destas actividades no medio natural. Igualmente, podería resultar un punto de inflexión de cara a unha renovación xeracional. Rogamos a máxima participación na enquisa (antes do 25/02/21)