8 Marzo, 2015

Listas de correo

listas

Xa te podes subscribir ás listas de correo do Club Alpino Ourensán, estas xorden coa intención de establecer unha comunicación mais áxil e efectiva co conxunto dos socios. A pertenza ás listas non é obrigada, moitas das cousas que se envien ás mesmas tamén se publicarán na páxina do club, sen embargo, permiten unha comunicación mais áxil das actividades e novas de interese para os socios.

Cada vez que se envíe unha comunicación a unha das listas, poderás recibila no enderezo electrónico que indicases no momento de darte de alta. Podes subscribirte a varías listas en función dos teus intereses dentro do club.

Debido a que está pensado só para socios do Club Alpino Ourensán, a túa alta nas listas de correo deberá de ser aprobada antes de comezar a recibir mensaxes.

Utiliza esta ligazón para darte de alta.

Prometemos non enviar publicidade!

1. hola,
    a mi me gustaría recibir información sobre actividades de montaña, senderismo, BTT , cursos.
    un saludo.
    Carmela

Deixa unha resposta

O teu enderezo electrónico non se publicará Os campos obrigatorios están marcados con *