11 Maio, 2015

Normas de préstamo de material a socios

O obxectivo do préstamo é permitir aos socios do Club Alpino Ourensán que non dispoñan de material propio, facer uso do material do que dispón o club. Para que a xestión é uso deste material do club se realice da forma mais áxil e cómoda posible, o préstamo de material regularase mediante as Norma de préstamo de material  aprobadas pola Xunta Directiva.

Ver as Normas de préstamo de material

A retirada de material realizaráse previa reserva, para poder realizalo nas mellores condicións, garantindo tanto a dispoñibilidade do mesmo, como a presenza do coordinador de material no local do club para entregalo ó socio que o solicita. Dita reserva poderá facerse enviando un correo-e a [email protected] ou mediante un formulario na páxina web.

O coordinador de material será a única persoa que poida entregar o material, polo que a ausencia deste no local impedirá retirar o material.

Deixa unha resposta

O teu enderezo electrónico non se publicará Os campos obrigatorios están marcados con *

Acepto a política de protección de datos personais