29 Xaneiro, 2018

O Cairn nº68 xa no club

Xa temos no club a edición impresa do Cairn que recolle as actividades do ano pasado. O final da Transcantábrica, a actividade en Brañagallones… foron algunhas actividades que quedaron no recordo dos socios e socias participantes… e agora tamén están no Cairn!

Pásate a partir deste mércores por él, ata o fin das existencias, non te despistes, este ano hai menos exemplares.

Lembramos o seu custe 4,50 €, co que tentamos cubrir os gastos de impresión do mesmo.

Deixa unha resposta

O teu enderezo electrónico non se publicará Os campos obrigatorios están marcados con *

Acepto a política de protección de datos personais