18 Setembro, 2007

XORNADA DE ESCALADA NO "CANÓN DO SIL"

XORNADA DE ESCALADA NO “CANÓN DO SIL”

Xornada de escalada na escola do Cañón do Sil o vindeiro sábado día 6 de outubro. Dependendo do número de participantes formaranse grupos según o nivel de escalada por eso é importante apuntarse antes do mércores día 3 para poder saber con tempo do número de participantes que asistiran a actividade.
¡ACTIVIDADE INFANTIL!
Os nenos/as do club terán tamén o seu momento de esparcemento pola tarde xa que estamos a preparar unha pequena actividade de escalada para os cativos a partir das 16:00 horas no mesmo lugar. Información no local social.
OS DATOS
DATA: 06 de outubro de 2007
HORA: Sábado as 10.30 o local social ou as 11:00 no zona escola.
Actividade infantil a partir das 16:00 horas
MATERIAL:Casco, arnés, descendedor, cabo de anclaxe… O que precise material do club que o comunique no momento de inscribirse.

Deixa unha resposta

O teu enderezo electrónico non se publicará Os campos obrigatorios están marcados con *

Acepto a política de protección de datos personais

18 Setembro, 2007

XORNADA DE ESCALADA NO “CANÓN DO SIL”

¡ACTIVIDADE INFANTIL!
OS DATOS
DATA: 06 de outubro de 2007
HORA: Sábado as 10.30 o local social ou as 11:00 no zona escola.
Actividade infantil a partir das 16:00 horas

Deixa unha resposta