Compromiso alpino – INICIACIÓN AO AUTORRESCATE en parede 2 abril

Data: 2 Abril

Compromiso alpino – INICIACIÓN AO AUTORRESCATE en parede Data límite para a inscripción  31/03/2022 Información útil Comezo (lugar, hora…): 9h – Escola de escalada do Canon do Sil, sector Camachuelo Transporte: En vehículos particulares. Material recomendado: Material personal: – Casco – Arnés – Descendedor tipo “reverso” e mosquetón de seguro – Dos cordinos para nudo machard e os seus mosquetons de seguro – Cabo de ancoraxe –…

• Ata o Xoves 31 de Marzo podes inscribirte no local do club ou por teléfono en horario de apertura

Compromiso alpino – INICIACIÓN AO AUTORRESCATE en parede

Data límite para a inscripción  31/03/2022

Información útil
Transporte: En vehículos particulares.
Material recomendado:
Material personal:
– Casco
– Arnés
– Descendedor tipo “reverso” e mosquetón de seguro
– Dos cordinos para nudo machard e os seus mosquetons de seguro
– Cabo de ancoraxe
– Cintas + cinta de reunión
– Dous mosquetons de seguro como mínimo a maiores
*- Corda de uso en simple de 60m ou máis
*- Cintas expreses
(*pode ser considerado por cada parella de escaladoras)

Opcional:
– Jumar, T-block ou similar.
– Empotradores: fisureiros, friends etc.
– Cintas, aneis de corda etc.

Auga, comida e roupa de abrigo para pasar o día.

Requisitos para participar:
Formar parte do Compromiso Alpino, tendo participado anteriormente en actividades do programa.
Ser socio/socia do clube e estar en posesión de licencia federativa vixente para esta actividade
Prezo:A actividade é gratuíta.
Máximo 6 participantes.

Descripción da actividade a realizar

Nova actividade do programa COMPROMISO ALPINO adicado a seguridade na escalada en parede e destinado as persoas participantes do programa.

Prácticas de INICIACIÓN AO AUTORRESCATE en parede na que queremos comezar coas manobras máis básicas en escalada en roca que nos permitan solventar problemas propios con garantías. Situación que se dan con certa frecuencia e para as que queremos estar preparadas e ter recursos.

Algunha delas son por exemplo ter dubidas da seguridade dos anclaxes dunha reunión da que temos que rapelar, pasarse a reu nunha sucesion de rapeles, quedar pendurado despois dunha caida e ser capaz de recuperar a parede, perder accidentalmente o sistema de freno ou estar atascada de segunda nun paso que non conseguimos superar.

Quedaremos na escola de escalada do Canón do Sil.

MANOBRAS A PRACTICAR:
– Ascenso por corda tensa (diferentes sistemas en función do material que teñamos)
– Descenso por corda (diferentes alternativas)
– Paso de descenso a ascenso e de ascenso a descenso.
– Ascension por cuerda propia
– Descuelgue dudoso
– Aseguramiento y rapel de fortuna

Coordinador: Victor Barro

A inscrición non será válida se no momento de facela non se cumpren os requisitos de soci@ e federad@

*AVISO IMORTANTE:Pola situación actual na que nos atopamos, as actividades poderán ser modificadas ou canceladas dun día para outro.

O número de participantes poderá verse modificado por cambios na normativa Covid da zona onde se vaia a realizar a actividade, nese caso, respectarase en todo monento a orde de inscrición.
Agradecemos a vosa comprensión