Coñece a neve//Aprazada por falta de neve

Comeza: 5 Febreiro
Finaliza: 6 Febreiro

Coñece a neve: Paseos e excursións en terreos nevados.  O desenvolvemento da actividade adaptarase ás condicións e estado da neve,podendo realizarse en Manzaneda, nas inmediacións do Refuxio do Club, ou en Pena Trevina, na zona denominada «Fonte dá Cova» Transporte: Particular ata en lugar de comezo da actividade. Material recomendado: Roupa de abrigo, gorro, luvas,…

Inscripción

As prazas para participar na actividade son limitadas cubríndose por riguroso orde de inscripción e/ou confirmación.

Data límite para a inscripción:

• Xoves 01 de Xaneiro mediante formulario web

Realizar inscripción online

Coñece a neve: Paseos e excursións en terreos nevados.
Material recomendado: Roupa de abrigo, gorro, luvas, buff, lentes de sol, crema solar, mochila persoal, botas resistentes á humidade, polainas. Comida e bebida para o día. Opcional: bastóns, raquetas, compás ou navegador, termo con bebida quente
Pernoita: No refuxio do Club se as condicións permiten realizar unha actividade de dous días
Requisitos para participar: Actividade interedad apta para nenos e calquera interesado en adquirir ou practicar as súas habilidades de progresion en terreo nevado chairo ou de pendentes suaves, soamente a píe, con bastóns ou mesmo con raquetas de neve. O Club dispón dun número limitado de raquetas de neve ao dispor de quen desexe iniciarse no seu uso.
Prezo : Gratuíto.
Información técnica Actividades de sendeirimo / Montaña Pequeno percorrido circular nas inmediacións do lugar de desenvolvemento da actividade, sen dificultade nin desnivel significativo, para poñer en practica as habilidades de progresión.

Transporte:Coches particulares

Requisitos para participar:
Ser socio/socia do clube e estar en posesión de licencia federativa vixente para esta actividade

Adxuntar na inscrición cuberto e firmado o seguinte formulario COVID:

FORMULARIO_____DECLARACIÓN_RESPONSABLE_FGM_ORGANIZACIÓN-DEPORTISTAS (1)
Prezo:A actividade é gratuíta.

Prazas limitadas

A inscrición non será válida se no momento de facela non se cumpren os requisitos de soci@ e federad@

*AVISO IMORTANTE:Pola situación actual na que nos atopamos, as actividades poderán ser modificadas ou canceladas dun día para outro.

O número de participantes poderá verse modificado por cambios na normativa Covid da zona onde se vaia a realizar a actividade, nese caso, respectarase en todo monento a orde de inscrición.
Agradecemos a vosa comprensión