Espeleoloxía en Lendreras

Comeza: 30 Xuño
Finaliza: 1 Xullo

Un percorrido espeleolóxico de 2 km aprox durante o cal seguiremos o curso activo dun arroio subterráneo, pasaremos por 3 pasos estreitos ( gateiras), e descenderemos por dous rapeles de 6 e 10 metros, con impresionantes salas abarrotado de formacións únicas. Inscripción Data límite para a inscripción: Martes 19 de xuño mediante o correo [email protected]

Data límite para a inscripción:

• Martes 19 de xuño mediante o correo [email protected]
  • Mércores 20 de xuño no local do club ou por teléfono en horario de apertura

Importante: Se te inscribes por correo solicitase informar de se estás disposto/a a levar vehículo propio, prazas e cidade de saída, así como se se precisa material e que noites precisas aloxamento.

Información útil

Comezo(lugar, hora…): Día 30 na Cafetería Lux Ourense á beira edificio politécnico Avd. Otero pedraio onde hai amplo aparcadoiro para planificar a actividade antes de partir. Horario de quedada ás 09:00+- onde se sairá desde a zona á cavidade.

Desprazamento: O desprazamento realizarase en coches particulares.

Material recomendado: Arnés pélvico, 2 cabos de ancoraxe , Material de Ascenso e descenso Espeleolóxico, funda, botas de plástico caña alta, iluminación tipo frontal, con pilas de reposto. Casco, Alimentación para a actividade. Auga. Roupa de reposto. Bolsas de lixo.

Requisitos: Recomendable ter experiencia no mundo da espeleoloxía dado que estaremos máis de 5 horas no seu interior con diferentes dificultades. Recomendable ter un curso de Iniciación ou ou ser totalmente autónomo. Non recomendable a xente sen ningunha experiencia Espeleológica.

Información dá aproximación
Tolibia / Valdemaría, situado en León a 4 horas aproximadas de coche. Accédese polo Val do Curueño, desde a localidade de La Vecilla de Curueño en dirección norte, pola LLE-321 cruzando as Fouces de Curueño. En pártea norte destas Fouces atópase a localidade de Tolibia de Abaixo, uns metros antes de saír das Fouces no desvío ás localidades da Braña e Arintero estacionaremos, á altura do Transvasamento do Curueño, no P. k. 13.8 da LLE-321.

Información dá Cavidade
Un percorrido espeleolóxico de 2 km aprox durante o cal seguiremos o curso activo dun arroio subterráneo, pasaremos por 3 pasos estreitos ( gateras), e descenderemos por dous rapeles de 6 e 10 metros, con impresionantes salas abarrotado de formacións únicas.

Poderase dar o caso de ter que mollarse nalgún paso dado as características das mesma. Tamén en todo o percorrido daranse pasos angostos no cal persoas moi corpulentas estaría comprometido o paso no cal se tería que retroceder e ascender os descensos realizados.

Sobre as 17:00 Horas entrarase á cavidade saíndo posiblemente de noite.
Unha vez finalizada a saída da cavidade e recollito todo o material darase por concluída a actividade.
O que queira pode pernoctar no val / Albergues da zona ou Casas rurais e así se sairía ao día seguinte por libre gozando dun fin de semana de relevo kárstico da zona contemplando diferentes puntos da zona.

Horario
Aproximadamente entre 5 e 6 horas dependendo do grupo formado e experiencia do mesmo.

Dificultade. 3/3