Magosto en Manzaneda

Data: 15 Novembro

AMPLIACIÓN PRAZO DE INSCRIPCIÓN ATA O MERCORES 11/11/2015. O Magosto do Refu celebrarase o domingo 15 de novembro, e en qué mellor sitio que no noso refuxio de Manzaneda.   Nós encargámonos da carne e castañas e vós das bebidas, sobremesas e sobre todo, de montar a foliada.   O prezo do Magosto serán 5…

cartel magosto

AMPLIACIÓN PRAZO DE INSCRIPCIÓN ATA O MERCORES 11/11/2015.

O prezo do Magosto serán 5 € (para pagar os gastos da comida, e se sobra quedará para cubrir os gastos das reformas do refu).

Para facilitarnos as cousas estas de encargar a carne…anotádevos antes do luns 9 de novembro, mercores 11 de novembro.

O Magosto pretendía ser a festa de reapertura do refu xa que contabamos ter as reformas interiores rematadas para esta data. Maís non chegamos a tempo. Nos quedamos a poucos días de traballo para cumprir.

Sen embargo, despois do esforzo de moitos socios por facer isto realidade, reabrimos o refu so para este fin de semana en agradecemento a todos os que traballachedes tanto nel. As portas do refu abriranse novamente o sábado 14 de Novembro puidendo facer pernocta nel.

Aqui queda o noso agradecentemento:

Pd. Se tedes algunha grella na casa que podemos usar, por favor avisar.