Muniellos

Comeza: 26 Novembro
Finaliza: 27 Novembro

Esta actividade xa está pechada a novas participacións debido a necesidade de solicitar un permiso, que foi solicitado hai aproximadamente un ano. No caso de que a previsión meteorolóxica non sexa favorable a actividade realizarase igual, polo que é necesario prever que pode haber choiva ou outras inclemencias meteorolóxicas. O punto de quedada será o…

O punto de quedada será o día 26 ás 09:00 horas no Centro de Recepción de la Reserva Natural Integral de Muniellos, 33811 Tablizas, Cangas del Narcea.  Mapa Google

IMPRESCINDIBLE LEVAR O D.N.I.

O primeiro día a ruta será a ruta longa señalizada do Parque de Muniellos http://reservademuniellos.blogspot.com.es/p/rutas_07.html

Altura máxima: 1.350 m
Distancia (circular): 20 km
Tiempo total: 7-8 h
Nivel de dificultad: Medio

segundo día realizarase unha ruta pola zona de aproximadamente 10 km pola mañá para voltar a Ourense pola tarde.

DURMIR
Utilizaremos o Albergue Vega de Hórreo https://vegadehorreo.wordpress.com/ para durmir o sábado, os que desexen ir a durmir xa o venres deben avisalo a hora de apuntarse.

MATERIAL
O material recomendable é o usual para calquera actividade de sendeirismo, roupa e botas axeitadas, así como comida para ambos días.
Para durmir é preciso levar saco.

PREZO DA ACTIVIDADE
So aloxamento 15€ por noite.
Aloxamento mais almorzo 20€ por noite.
Media pensión 30€ por noite.