Hosting por Logo dinahosting

Semana Branca – Cerler 5-11 febreiro 2023

Comeza: 5 Febreiro
Finaliza: 11 Febreiro

Entre o 5 e o 11 de febreiro de 2022 propoñemos unha semana de esquí na Estación de esquí de Cerler (Pirineo Aragonés).…

Inscripción

As prazas para participar na actividade son limitadas cubríndose por riguroso orde de inscripción e/ou confirmación.

Data límite para a inscripción:

• Sábado 10 de Decembro mediante formulario web

Realizar inscripción online

Semana Branca – Cerler 5-11 febreiro 2023

Entre o 5 e o 11 de febreiro de 2023 propoñemos unha semana de esquí na Estación de esquí de Cerler (Pirineo Aragonés).

DATAS

Aloxamento 6 noites dende o domingo 5 ao sábado 11 de febreiro. Forfait 5 días entre o luns 6 e o venres 10.

ALOXAMENTO

Pernoctas en Bungalows, pero sen réxime de media pensión. Contan con cociña e dous dormitorios, un con cama de matrimonio e outro con dúas camas de 90.

PREZO

Aloxamento 6 noites + forfait 5 días

• Aloxamento + forfait: Aproximadamente uns 390€ (variará en función dos participantes)
    • Aloxamento uns 170 eur
    • Forfait 217
  • Aloxamento sen forfait: Aproximadamente uns 170€ (variará en función dos participantes)
  • Aluguer 5 días: + 90 €
  • Clases, todos os niveis (tres horas diarias e cinco días): + 122 €
  • Asistencia sanitaria 5 días: + 14 € (VER CONDICIÓNS)

O aluguer inclue esquís, botas e bastóns, posiblidade tamén de alugar casco.

Ás prazas son limitadas.

Inscripcións ata o 10 de decembro. Ao inscribirse será preciso facer un ingreso de 100 € para realizar a reserva que serán descontados posteriormente.

Conta bancaria do club: ES06 0019 0448 4840 1002 8285 (Deutsche Bank)

Prazas limitadas(Requirirase un mínimo de 5 participantes para que a actividade se leve a cabo)

A inscrición non será válida se no momento de facela non se cumpren os requisitos de [email protected] e [email protected]

O presente percorrido é unha proposta dun socio ou socia á cal se suman todos aqueles socios e socias que desexen realizalo, baixo a propia responsabilidade de cada un/unha dos/das participantes, sendo imprescindible dispoñer de seguro individual de accidentes. O club tan so facilita a organización do desprazamento e a difusión da actividade. Polo tanto non existe guía de montaña a cargo da actividade, nin se percibe cantidade algunha por tal concepto.