Quedada de escalada en Quirós

Pernocta
Refuxio ou abergue
Medios de transporte
Medios propios (vehículo particular)

Apúntate en [email protected] ou no local do club.

Quedada de escalada deportiva na escola de escalada de Quirós

Para participar é imprescindible ser autosuficiente en escalada deportiva así como que cada un leve o seu propio material e estar federado.

Información de pernocta: A pernocta será no albergue, El Llano, situado preto da escola de Quirós.

Apúntate para xestionar o desprazamento en vehículos e o aloxamento dende o club.

A hora de quedada será ás 09:30 horas no propio refuxio o sábado para o que non queira pernoctar o venres.

Podes ver croquis da escola de escalada de Quirós en http://www.elmaquis.net/escaladas/webesdeportiva/quiros-llano.htm

Aínda que pode ser unha actividade propicia para escaladores nóveles, non se trata dun curso, por tanto é necesario ter os coñecementos básicos de aseguramiento e montaxe/desmonte de vías, xa que non haberá ningún monitor nin guía pendente dos participantes. Non obstante o organizador coñece as diferentes vías e sectores, puediendo orientar aos participantes nos labores de selección de vía en función a súa dificultade e/ou equipamento. Cada cordada deberá avaliar as súas vías de acordo co seu nivel e coñecementos.

Recórdase que a escalada é un deporte de risco que require ter coñecementos das diversas técnicas e material.

Comeza: 2 Xullo
Finaliza: 3 Xullo

CANCELADA POR MAL TEMPO Quedada de escalada deportiva na escola de escalada de Quirós. Para participar é imprescindible ser autosuficiente en escalada deportiva así como que cada un leve o seu propio material, e estar federado. Podes ver croquis da escola de escalada de Quirós en https://trepadas.files.wordpress.com/2013/10/croquis-de-quirc3b3s-piratasfree.pdf Saída de Ourense o venres a iso das…

CANCELADA POR MAL TEMPO

Quedada de escalada deportiva na escola de escalada de Quirós.

Saída de Ourense o venres a iso das 18:00 – 19:00 para ir a durmir a Quirós. Para aqueles que saian o sábado, quedamos no refuxio de Quirós ás nove e media da maña.
Material recomendado: O típico para escalada deportiva(corda, expreses, etc), saco de durmir para o refuxio e comida.

Apúntate en [email protected] para xestionar o desprazamento e aloxamento.

Data límite para anotarse: 29 de maio

Lugar: Quirós

Transporte: Medios propios (vehículo particular)