Buscar Actividades

Navegación entre vistas de Eventos

Actividades pasados

Subscríbete ás actualizacións do calendario do club

Actividades Lista de Navigation

Outubro 2018

Curso de iniciación á escalada

9 Outubro

O Club Alpino Ourensán en colaboración co Consello Municipal de Deportes do Concello de Ourense organiza un curso de iniciación a escalada no rocódromo do Pavillón dos Remedios.

Sendeirismo por Arbás

20 Outubro

Dúas rutas de sendeirismo pola contorna do Puerto de Leitariegos e Arbas pasando por algúns dos mellores bosques da zona.

Cova Melluque

20 Outubro - 21 Outubro

Actividade de espeleoloxía na cova do Melluque, Babia (León)

Novembro 2018

Sendeirismo por Gredos e Galayos

1 Novembro - 4 Novembro

Varias actividades de senderismo polo entorno da serra de Gredos e Galayos.

Sistema Gándara, Cantabria

1 Novembro - 4 Novembro

O Sistema da Gándara sitúase na provincia de Cantabria, concretamente unha das multiples entradas ao sistema está próxima ao nacimente do Río Asón, actualemte o seu desenrrolo excedo os 130 Kms e os seus -815 mts de desnivel, convirten a este sistema nun dos de maior lonxitude de España.

Magosto

17 Novembro - 18 Novembro

O Magosto do Refu celebrarase o sábado 17 de novembro, e en qué mellor sitio que no noso refuxio de Manzaneda.

Travesía montañeira de Outono

25 Novembro

Travesía montañeira, Bosques e cumios da Serra de San Mamede (1.618m altitude), organizada pola sección de veteranos do club.

XX Semana Audiovisual da Montaña de Ourense

27 Novembro - 30 Novembro

Cartaz Semana Audiovisual da montaña de Ourense Do 27 ao 30 de novembro celébrase a XX Semana Audiovisual da montaña de Ourense, organizada polo Club Alpino Ourensán, contando de novo co importante patrocinio da “Fundación Florencio Álvarez e María Teresa Esteban”, e a colaboración da Vicerreitoría do Campus de Ourense, grazas

Cea anual

30 Novembro

Chega de novo a cea anual do Club, un evento sin igual para compartir todas as nosas aventuras deste 2018 e abrir novos proxectos entre risas…e volven, un ano mais tamén, os “CAM aguards”.

Decembro 2018

Sima Tin Tan – Tan Tan, Cortiñas

1 Decembro - 2 Decembro

Actividade nas Simas Tin Tan e Tan Tan, preto de cortiñas.

+ Exportar Actividades listados